Äntligen!

Sommaren är påväg med stooora steg! :D Och hur vet jag det? Jo, badkläderna har kommit in på affärernas hemsidor! Hahah, jag är ganska patetisk, jag vet. (a) Men jag längtar så sjukt mycket. Slippa ta på sig tjooocka ytterkläder, och bara kunna ta på sig en bikini och en liten klänning, så är man klar. Underbaaaart! 
Än så länge tycker jag inte att det har kommit in så jättesnygga bikinis, men denna har jag spanat in lite extra;                              

                                 
 
(H&M ; bh;n - 149 kr, trosan - 98 kr)

Nu ska jag börja titta på filmen The Holiday. Jättesöt film med bl.a. Cameron Diaz och snyggingen Jude Law. ;)
God Natt, puss o kram :)

Kommentarer
Postat av: julia

den har jag också sett! As bra (a) :)

2008-12-31 @ 10:57:26
URL: http://nesral.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

the holiday filmen är bra :)

2008-12-31 @ 11:19:43
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0