Hej bloggen!

Hann inte blogga mer igår, så jag berättar lite om dagen nu; Jag var på Väla och köpte de där örhängena. Jag kan inte lägga in en bild på dem eftersom datorsladden till min Mac Book har gått sönder, så jag kan inte använda datorn.. Använder min mammas dator just nu, men jag kan inte ladda upp bilder på den.. Jag lägger upp bilder på örhängena och från nyår i helgen då jag hoppas på att ha fått sladden. :)
Iaf, efter Väla skulle jag på aerobics, men när jag väl kommer till skott och sticker och ska träna, blir det självklart inställt. Det är ju typiskt va? Hahah.. Efter det var jag med tre kompisar, vi bara tog det lugnt. Kom hem runt halv 12 ;)
Idag är jag tillbaka i Malmö, har nyss varit och handlat lite grejer inför nyår.
Okej, detta blev ett riktgt tråkigt inlägg, menmen. Hej så länge. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0