Nyår!

Nu håller jag på att göra världens godaste efterrätt, vit chokladmousse! Okej, jag ska inte ljuga för er, mamma och syster gör den. (a) Iaf, den är helt otroligt god! Jag ska lägga in en bild på den när jag har fått min dator.
Mina nyårsplaner har blivit något ändrade, ett ögonblick trodde jag att nyårsafton var förstörd (panik!), men nu har jag nya, bättre planer! Okej, nu babblar jag bara. ;)
Wellwell, har kommer mina nyårslöften;

 1. Träna och vara nyttig! Jag måste ha kvar min slimma figur, hahah (a)
2. Vara flitig i skolan
3. Börja designa kläder! Jag har börjat lite smått, men jag vill bli bättre!
4. Växa. Jag är ca 163 cm, men jag ska minsann bli längre! ;)
5. Fortsätta blogga!

Plus några hemliga som inte ni får veta! ;)

Det är alla jag kommer på just nu, får se hur många jag håller. Brukar aldrig bli så många, men jag ska försöka så gott jag kan! Aja, nu ska jag påbörja firandet! Puss o kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0