söndag ..

God eftermiddag/kväll bloggen! :) Jag hittade inget på Väla idag, men jag såg ett par örhängen som jag kanske ska köpa imorgon. :) Jag ska nämligen dit då igen, jag vet inte hur jag orkar egentligen.. Jag var där i nästan 3 timmar och det blir antagligen minst lika länge imorgon också. 
Wellwell.. Just nu tittar jag på Stolthet & Fördom (filmen), den är faktiskt väldigt bra! Om ni inte har sett den, se den! Eller tv-serien, jag såg tv-serien för ett par år sedan och jag gillade den väldigt mycket.
Nu ska jag snart iväg till en kompis, Matilda. Kommer antagligen vara där hela kvällen. Vi ska nog bara ta det lugnt, spela lite tv-spel och helt enkelt vara nördiga till 1000. :) Hörs senare ikväll, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0