The hiiiills!

Jag är fast! Har inte kollat på det på TV, men alla avsnitt finns på www.mtv.se, och jag har nu kommit till tredje säsongen och jag älskar det! :) Jag älskar deras stil, jag älskar LA, jag älskar allt! Men jag stör mig rejält på Heidi! Varför kan hon inte dumpa Spencer någon gång? Förfan! Haha, någon som tycker likadant?



Vilka ska se Victorias Secret showen förresten? Jag ska såklart. Jag menar, det vill man inte missa! Åh, som jag önskar att VS finns i Sverige! Jag var inne i en av affärerna när jag var i New York i höstas och det är bara för fina saker där, allting är sött som socker! ;)

 

Kommentarer
Postat av: Amanda

nej, missade VS! glömde bort att det gick...



Hoppas att du får ett bra 2009!

2009-01-01 @ 20:50:43
URL: http://abls.blogg.se/
Postat av: Solli

självklart såg jag victoria secrets fashion show!



önskar dej en god fortsättning på det nya året!

2009-01-01 @ 23:52:57
URL: http://sollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0